fbpx
  • Polski
  • English
  • BEZPIECZNY HOTEL
    PROCEDURY ANTY COVID 19

    Szanowni Goście,
    Czując się odpowiedzialni za Państwa bezpieczeństwo, zdrowie i komfort podczas pobytu w naszym hotelu oraz dbając o bezpieczeństwo naszych pracowników wprowadziliśmy dodatkowe środki prewencyjne, dotyczące utrzymania szczególnej higieny i czystości w hotelu, mających na celu zminimalizowanie zagrożeń COVID-19. Dołożymy wszelkich starań, by pobyt w naszym hotelu był bezpieczny, spokojny i pozostawił pozytywne wrażenia.

    Dyrekcja HOTELU Pałac Bursztynowy***

    §1 HOTEL
    1. Bieżący monitoring i wdrażanie zaleceń Ministerstwa Zdrowia.
    2. Wszystkie pomieszczenia hotelu są systematycznie dezynfekowane, na co dzień dokonywana jest regularna, bieżąca dezynfekcja certyfikowanymi środkami, pomieszczeń ogólnodostępnych i pokoi hotelowych przez personel hotelu.

    §2 RECEPCJA
    1. Możliwość zmierzenia temperatury (bezdotykowy termometr) przy wejściu Gościa do hotelu; w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych recepcja uniemożliwia przyjęcie Gościa do hotelu, procedura może być powtórzona – decyduje pracownik hotelu.
    2. W przypadku pojawienia się Gościa w Hotelu z objawami choroby, Hotel zastrzega sobie prawo do nie zameldowania z zachowaniem zadatku.
    3. Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek, rękawiczek.
    4. Przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 2 Gości (ewentualnie rodzina 2 plus 2).
    5. Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, wózka, poręczy, terminali, kart pokojowych itp..
    6. Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce – minimum 2 metry
    7. Ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym.
    8. Zakaz bezwzględny przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.

    §3 POKÓJ HOTELOWY
    1. Obowiązkowe dezynfekcje każdego opuszczanego przez Gościa pokoju przed przyjęciem kolejnego, oraz na prośbę Gości, podczas pobytu w hotelu po uprzednim ustaleniu godzin w jakich pokój będzie dostępny.
    2. Zwiększona częstotliwość dezynfekcji urządzeń, mebli, klamek, armatury, poręczy, pilotów tv, telefonów i innych urządzeń będących w pokoju oraz wietrzenie pokoju hotelowego.
    3. Wietrzenie pokoi, prosi się o pozostawienie uchylonych okien przez Gości hotelowych.
    4. Sprzątanie pokoi podczas pobytów odbywa się w trzeciej dobie pobytu lub na życzenie tylko podczas dłuższej nieobecności Gościa w pokoju.
    5. Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi.
    6. Zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych.

    §4 RESTAURACJA
    1. Możliwość mierzenia temperatury (bezdotykowym termometrem) przy przyjściu Gościa do restauracji, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych restauracja uniemożliwia przebywanie Gościa w restauracji. Procedura może być powtórzona – decyduje pracownik restauracji.
    2. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu do restauracji.
    3. Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami w restauracji hotelowej.
    4. Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, porcelany, tac, karty menu, itp., wymiana obrusów, wyparzanie sztućców, po każdym Gościu.
    5. Stosowanie przez pracowników restauracji maseczek oraz rękawiczek.
    6. Przyjmowanie wcześniejsze rezerwacji lub indywidualne ustalanie godzin obsługi poszczególnych Gości.
    7. Nowe godziny funkcjonowania restauracji – Informacja w recepcji.
    §5 POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE​
    1. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym, restauracji, na każdym piętrze hotelu.
    2. Regularna dezynfekcja toalet oraz windy w hotelu.

    §7 PRACOWNICY
    1. Bezwzględne przestrzeganie pracy w maseczkach, rękawiczkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gośćmi.
    2. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS.
    3. Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
    4. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników –  łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu hotelu, szatniach.
    5. Przebywanie  w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i/lub zachowanie bezpiecznej  odległości.

    Dyrekcja HOTELU Pałac Bursztynowy***

    Kontakt z nami
    Contact Us

    Okrężna 21, 87-800 Włocławek

    tel. +48 54 231 91 00 ; fax. +48 54 231 91 94

    KOM. +48 507 025 443

    recepcja@palacbursztynowy.pl

    kalendarzZadzwoń
    mapaMapa
    kalendarzRezerwacja
    kalendarzMenu
    kalendarzCall
    mapaMap
    kalendarz Reservation
    kalendarzMenu
    Kontakt: +48 507 025 443
    Bon Turystyczny